Пошук

Вакансії

До уваги кандидатів на вакантні посади у виконавчі органи Корсунь-Шевченківської міської ради

Кандидат на вакантну посаду повинен знати:

 Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Кодекс законів про працю України, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.

Інформація про строковість призначення на посади  осіб місцевого самоврядування.

Відповідно до п.5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»  у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органи місцевого самоврядування без конкурсного відбору на даний період.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Перелік необхідних документів для призначення на посаду в органах місцевого самоврядування в період дії воєнного стану.

• Особова картка за формою № П2-ДС, автобіографія;

• фото розміром 3х4 см;

• документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи;

• копія військового квитка (для військовозобов’язаних)

*Звертаємо Вашу увагу на обов'язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

 

За довідками та розясненнями звертатись: до відділу управління персоналом виконавчого комітету  Корсунь-Шевченківської міської ради за адресою:

м. Корсунь-Шевченківський, вулиця Героїв Майдану, 9, ІІ поверх.

 

ПЕРЕЛІК

вакансій виконавчих органів Корсунь-Шевченківської міської ради, кваліфікаційних вимог до посад  та основні напрямки роботі на посаді

Назва посади

Кваліфікаційні вимоги

Напрямки роботи на посаді

Міський голова

виборна посада

відповідно до Закону України    « Про місцеве самоврядування в Україні»

Головний спеціаліст загального відділу

• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ;

• Вільне володіння державною мовою (наявнсть сертифікату про рівень володіння державною мовою);

• Без вимог до стажу роботи.

 

• здійснює ведення діловодства у виконавчому комітеті міської ради відповідно до Інструкції з діловодства та чинного законодавства;

• приймає, проводить попередній розгляд, реєструє і подає за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію; реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію;

• здійснює оформлення, облік і зберігання відповідно до встановлених термінів протоколів, рішень засідань виконавчого комітету, міської ради;

• проводить редагування проектів рішень виконавчого комітету селищної ради на відповідність вимогам діловодства;

• здійснює реєстрацію розпоряджень міського голови, доручень міського голови, його заступників; інших службових документів, забезпечує своєчасне доведення їх до відповідних виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, службових осіб; у необхідних випадках видає копії, витяги й довідки з рішень, розпоряджень, інших документів;

• здійснює друкування, розмноження рішень виконавчого комітету, міської ради, розпоряджень міського голови, інших документів;

• складає зведену номенклатуру справ виконавчого комітету міської ради, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в державний архів;

• організовує роботу архіву виконавчого комітету міської ради відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; бере участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, готує справи до здачі в державний архів;

• забезпечує культуру діловодства у виконавчому комітеті міської ради;

• здійснює контроль за строками виконання службових документів, готує довідки, звіти, інформації з питань діловодства та виконавської дисципліни;

• здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

Головний спеціаліст відділу управління персоналом

• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

• Вільне володіння державною мовою ( наявність сертифікату про рівень володіння державною мовою);

• Без вимог до стажу роботи.

 

• готує проєкти розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету, рішень міської ради, що віднесені до компетенції відділу.

• організовує внутрішнє навчання для посадових осіб місцевого самоврядування.

• здійснює організаційне забезпечення у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них завдань і обов’язків.

• приймає від претендентів на посади посадових осіб органів місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору (або здійснює документальне оформлення прийняття на службу в органи місцевого самоврядування).

• забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на заняття посад в органах місцевого самоврядування.

• забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати.

• організовує роботу щодо проведення стажування посадових осіб місцевого самоврядування.

• забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення з посад працівників виконавчих органів міської ради.

• здійснює облік та обробку персональних даних з метою реалізації трудових відносин, соціального захисту, відносин у сфері управління персоналом та інших завдань, покладених на відділ, забезпечує захист персональних даних, що обробляються відділом.

• обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування (державної служби), здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років.

• оформляє документи про присвоєння відповідних рангів посадовим особам місцевого самоврядування.

• формує графіки відпусток працівників виконавчих органів міської ради та здійснює контроль за наданням відпусток відповідної тривалості.

• готує розпорядчі документи про відрядження працівників виконавчих органів міської ради; • розглядає матеріали, готує документи та веде відповідний облік для заохочення та нагородження працівників.

• у межах своєї компетенції здійснює заходи для забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з застосуванням заходів дисциплінарного впливу.

• здійснює роботу, пов’язану з  заповненням і зберіганням  особових справ (особових карток) працівників.

• забезпечує ведення персонального військового обліку військовозобов’язаних, призовників та резервістів та бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час у виконавчому комітеті Корсунь-Шевченківської міської ради.

• здійснює ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками виконавчих органів міської ради.

• оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника.

• проводить роботу пов’язану із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

 

Начальник юридичного відділу

• Вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

•Вільне володіння державною мовою (наявність сертифікату про рівень володіння державною мовою);

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

 

• забезпечує організацію та координацію правової роботи в міській раді, її виконавчому комітеті та інших виконавчих органах міської ради.

• за дорученням міського голови, заступника міського голови згідно з розподілом обов'язків готує проєкти рішень ради, її виконавчого комітету, проєкти розпоряджень міського голови з питань правового характеру.

• перевіряє на відповідність законодавству України проєкти рішень, розпоряджень та інших актів, що подаються на підпис міському голові та його заступникам та погоджує (візує) їх.

• готує звіти, інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань, що належать до компетенції відділу та за дорученням міського голови.

• надає правову допомогу виконавчим органам міської ради, що не мають у своєму складі служб правового супроводу або осіб, які здійснюють відповідні повноваження.

• надає необхідну методичну допомогу службам правового супроводу або особам, які здійснюють відповідні повноваження, виконавчих органів міської ради.

• здійснює правове забезпечення діяльності комісій, робочих груп, інших консультативно-дорадчих органів, створених міської радою, її виконавчим комітетом, міським головою, до складу яких входять спеціалісти відділу.

• аналізує за дорученням міського голови матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів.

• погоджує в установленому порядку (візує) проєкти договорів, стороною в яких є міська рада, виконавчий комітет, інший виконавчий орган міської ради.

• організовує в установленому порядку претензійно-позовну роботу в міській раді, здійснює контроль за її проведенням виконавчими органами міської ради.

• забезпечує та здійснює судове представництво міської ради, її виконавчих органів.

• забезпечує належну реалізацію процесуальних прав та обов'язків міської ради, міського голови, виконавчих органів міської ради в судах в інтересах територіальної громади. За наявності належного юридичного обґрунтування, здійснює обов'язкове та своєчасне апеляційне та касаційне оскарження судових рішень, які винесені не на користь територіальної громади.

• сприяє належному виконанню постанов, ухвал та рішень судів.

• веде облік судових справ, в яких бере участь.

• забезпечує представлення інтересів міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів (за дорученням міського голови) в інших органах, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності.

• вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо вдосконалення правової роботи; вживає заходи до впровадження кращих форм, практик та методів діяльності відділу.

• здійснює свою діяльність з урахуванням вимог законодавства України у сфері запобігання корупції, очищення влади, доступу до публічної інформації, захисту персональних даних.

 

Головний спеціаліст з питань мобілізаційної та оборонної роботи відділу  цивільного захисту, мобілізаційної роботи та роботи з правоохоронними  органами

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра;

• Вільне володіння державною мовою ( наявність сертифікату про рівень володіння державною мовою);

• Без вимог до стажу роботи.

 

• Розробляє проект мобілізаційного плану  і вживає заходів з забезпечення його виконання.

 • Здійснює моніторинг щодо укладання  підприємствами,  установами та організаціями, які підпорядковані міській раді,  мобілізаційних  завдань  (замовлень)  відповідно  до укладених договорів (контрактів).

 • Взаємодіє з військовими частинами (установами) Збройних Сил України, військовими частинами (підрозділами) сил безпеки та оборони.

 • Бере участь в розробці програм відповідно до компетенції.

 • Опрацьовує документи з питань оборонної та мобілізаційної роботи.

 • Вивчає   та опрацьовує закони,   інші нормативно-правові  акти  з питань мобілізаційної та оборонної роботи.

• Контролює здійснення   заходів  з  мобілізаційної  готовності підприємств,  установ та  організацій, які  підпорядковані міській раді, з  метою   сталого їх функціонування.

• Доводить  іншим  структурним  підрозділам  виконавчого комітету міської ради  вказівки  щодо  виконання  законодавства   з  питань мобілізаційної  та оборонної роботи.

• Організовує  та веде діловодство з грифом «Для службового користування», Літер «М».

Водій  транспортних засобів  господарського відділу

• Без вимог до стажу роботи

• Права на право водіння автомобіля відповідної категорії

• Забезпечує коректне плавне професійне водіння автомобіля, що максимально забезпечує схоронність життя і здоров’я пасажирів, схоронність товарно-матеріальних цінностей, що транспортуються і технічно справний стан самого автомобіля.

• Не застосовує без крайньої необхідності звукові сигнали і різкі обгони автомобілів, що йдуть попереду.

• Передбачає будь-яку дорожню обстановку, вибирає швидкість руху і дистанцію, що виключають виникнення аварійної ситуації.

Не залишає автомобіль без догляду за межами видимості на будь-який мінімальний термін, що дає шанс викрадення самого автомобіля, крадіжки яких-небудь речей із салону, товарно-матеріальних цінностей, що транспортуються.

• В обов’язковому порядку ставить автомобіль на сигналізацію при будь-яких випадках виходу із салону.

•Під час руху і стоянки блокує всі двері автомобіля.

• Стежить за технічним станом автомобіля, виконує самостійно необхідні роботи по забезпеченню його безпечної експлуатації (відповідно до інструкції по експлуатації), вчасно проходить технічне обслуговування в сервісному центрі і технічний огляд.

• Утримує двигун, кузов і салон автомобіля в чистоті, захищає їх призначеними для цього відповідними засобами догляду за тими чи іншими поверхнями.

• Забезпечує своєчасну подачу автомобіля.

• Не вживає перед чи в процесі роботи алкоголь, психотропні, снотворні, антидепресивні й інші засоби, що знижують увагу, реакцію і працездатність організму людини.

• Щодня веде шляхові листи, відзначаючи маршрути слідування, пройдений кілометраж, витрати палива.

• Уважно стежить за навколишньою дорожньою обстановкою. Повідомляє безпосередньому начальнику усі свої підозри, що стосуються питань безпеки, вносити свої пропозиції по її підвищенню.

• Тримає  робоче місце і довірену техніку в чистоті і працездатному стані.

• Постійно працює над підвищенням свого освітнього та професійного рівня, є дисциплінованим, чітко виконує доручення, проявляє ініціативу та мобілізує себе на виконання поставлених задач.

 

Головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування та будівництва

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ;

• Вільне володіння державною мовою (наявнсть сертифікату про рівень володіння державною мовою);

• Без вимог до стажу роботи.

• забезпечує опрацювання матеріалів для підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради щодо  присвоєння/зміни адрес об’єктам будівництва, нерухомого майна;

• приймає участь у розробці та складанні планів роботи відділу;

• веде і наповнює Портал Єдиної державної електронної системи у сфері присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна;

• здійснює підготовку пропозицій та матеріалів для розроблення містобудівної документації, виконує роботи з оприлюднення проєктів містобудівної документації і доступу громадськості до зазначеної інформації, виконує роботи з реєстрації, розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до проєктів містобудівної документації;

• виконує інші функції у сфері будівництва, містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, розпорядження міського голови та окремі доручення начальника відділу

Код для вставки на сайт