Корсунь-Шевченківська міська рада
Корсунь-Шевченківський район, Черкаська область

ДНЗ “Дружба”

Дошкільний навчальний заклад «Дружба»
територія щасливого дитинства

Дошкільний навчальний заклад «Дружба» №2 м. Корсунь-Шевченківський створено на підставі рішення Корсунь-Шевченківської районної Ради народних депутатів № 356 від  17.09.1979 р.


Юридична адреса дошкільного закладу:

  • 19400, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський,
  • вулиця Кірова, буд. № 89, т. 2 – 06 – 67

Базою для розміщення закладу є простора, двохповерхова цегляна будівля типової конструкції, яка знаходиться в задовільному стані, загальною площею 2405 м2.

В дошкільному закладі виховується 230 малят. Для них організовано 11 груп, в т.ч. 2 групи раннього віку та 9 груп дошкільного віку.

В приміщенні обладнано 11 групових кімнат для безпосереднього розміщення дітей. Кожна група естетично оформлена, має свою цікаву назву, складається із ізольованих кімнат (роздягальня, ігрова кімната, спальня, умивальня та туалет). Ігрові кімнати поділені на  зони діяльності: куточки здоров’я, куточки чергових, природи, книги, самостійної художньої та театралізованої діяльності, творчих, будівельно-конструктивних, дидактичних та логічних ігор (старший вік).

У вивільнених приміщеннях обладнані фізкультурний зал та  їдальня. Є  також   ряд   допоміжних приміщень: музичний зал, методичний кабінет,  кабінет завгоспа, кабінет завідувача, пральня, харчоблок,  медичний   блок, гурткова кімната.
З усіх сторін до основної будівлі прилягає упорядковане подвір’я, де розміщені спортивний,  прогулянкові  ігрові  майданчики  та  підсобні приміщення ( гараж, овочесховище).

Заклад здійснює освітню діяльність згідно Ліцензії, Статуту дошкільного навчального закладу та Колективного договору. Є закладом   освіти  і   суспільного виховання  дітей  віком  від 1-го до 6-ти ( 7-ми ) років, здійснює завдання щодо задоволення потреб у догляді, оздоровленні, вихованні, навчанні та розвитку дітей дошкільного віку.

В дошкільному закладі працює 54 особи. З них педагогічного персоналу -25 осіб., в т.ч. завідувач -1, вихователь-методист -1, музкерівники – 2, вчитель-логопед -1, керівник гуртків – 1.

Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу «Дружба»  працює за  Програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». В основі всього навчально-виховного процесу закладу лежать принципи, що визначають необхідність глибокої поваги, турботи і любові до кожної дитини. Значна увага приділяється розвивальному навчанню, індивідуалізації навчально-виховного процесу.

Реалізуючи державну політику в галузі освіти, дошкільний заклад спрямовує свої зусилля на:

  • сприяння розширенню функцій  закладу по охороні життя і здоров’я дітей, підвищення їх фізичної і розумової працездатності;
  • формування системи валеологічних знань щодо усвідомленого ставлення дітей до свого здоров’я;
  • оновлення, раціональну організацію естетичного, предметного, розвивально-ігрового середовища;
  • розвиток морально-етичної сфери дошкільнят;
  • формування сенсорних здібностей дітей через використання розвиваючих ігор, чуттєвого сприймання довкілля;
  • забезпечення наступності в роботі дошкільного закладу та початкової школи;
  • створення умов для максимального розвитку природної обдарованості, пізнавально-творчої активності вихованців;
  • забезпечення гуманізації та диференціації навчально-виховного процесу відповідно до індивідуальних нахилів, здібностей кожного вихованця;
  • забезпечення гармонійного поєднання суспільного і родинного виховання.

Адміністрація та колектив дошкільного навчального закладу докладають багато зусиль для осучаснення інтер’єру, оновлення меблів, поповнення ігрової, методичної бази, упорядкування території.

За бюджетні кошти   відремонтовано дах приміщення установи, фасад будівлі; зроблено ремонт центральної під’їзної дороги, реконструкцію системи теплопостачання у 8-ми групових приміщеннях; розпочато заміну віконних блоків.

Колектив закладу  постійно працює над удосконаленням предметного ігрового середовища.
В  усіх дошкільних групах робітником Пшоно В.П. виготовлені сучасні авторські ігрові модулі.

Територія дошкільного закладу обнесена парканом, озеленена, росте біля 60 дерев різної породи, що створює затишок, красу для відпочинку дітей. На квітниках ростуть багаторічні квіти та насаджуються однорічники. Є куточок лісу, саду, городу.

На території закладу  створене яскраве і цікаве розвивальне середовище.

На подвір’ї дітей зустрічають казкові герої, виготовлені з дерева та інших матеріалів турботливими руками працівників та батьків.

Це дає змогу підтримувати позитивний настрій малят, оптимально організовувати заняття та ігри на свіжому повітрі, формувати екологічну та комунікативну компетентність, художній смак.

Тут діти вчаться порівнювати, зіставляти, знаходити спільне та відмінне; вирішують проблемні ситуації.

Дошкільний заклад прийняв участь у  конкурсі ландшафтного дизайну, оголошеного редакцією журналу «Дошкільне виховання» та став переможцем, зайнявши ІІ місце. («Дошкільне виховання» №7 2011 р., №4 2012 р.)

Працівниками закладу облаштоване автомістечко.

Виготовлені макети вулиць.

Саме так дітлахи стають справжніми пішоходами, водіями, інспекторами, а тому із задоволенням вивчають правила поведінки на вулиці.

Колектив закладу почав успішно реалізовувати принципи музейної педагогіки: в установі функціонує міні-музей народознавства, в групах створені міні-музеї тканин, листівок, ґудзиків, ниток, саморобної ляльки.

Використання методів музейної педагогіки в навчально-виховному процесі дає змогу забезпечити умови для особистісного розвитку дошкільнят, безпосереднього залучення їх до світу мистецтва, розширення культурного й національного світогляду, формування життєвої компетентності у сферах «Люди», «Культура».

Робота міні-музею ґудзиків узагальнена її автором Єфановою Л.В. та була представлена на обласній ярмарці педагогічних технологій

Міні-музей Єфанової Л.В. містить окрім «музейних експонатів» ще й  дитячі роботи. Адже важлива особливість музею – це участь малюків у його створенні. Діти разом з дорослими  знаходять цікавий матеріал, приносять з дому різноманітні ґудзики, роблять власні експонати, а потім проводять екскурсії для молодших дошкільнят. Педагог постійно влаштовує з дітлахами справжнісінькі конкурси винахідників. Так, на практиці малята дізналися, що ґудзиком можна гратися, з нього можна створювати панно, іграшки. Так  у музеї з’являються нові експозиції «Наша ігротека» та «Вмілі руки».

Під час відкритих переглядів колеги Єфанової Л.В. переконалися, що робота з ґудзиками сприяє розвитку креативних, сенсорних, логіко-математичних здібностей, дрібної моторики рук, тактильних відчуттів, є ефективним засобом профілактики плоскостопості.

Дошкільники знову і знову поринають у світ мистецтва, переглядаючи музейні експонати, повторно отримують позитивні враження. Робота продовжується. Адже це так цікаво і корисно!