Пошук

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО, ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

1. Забезпечення ефективної взаємодії Корсунь-Шевченківської міської ради та її виконавчих органів із засобами масової інформації для оприлюднення відомостей про їх діяльність, роз’яснення політики місцевої влади, інформування населення про напрямки та результати роботи міської ради та виконавчого комітету.

2. Сприяння взаємодії з політичними партіями, громадськими, релігійними організаціями та національно-культурними товариствами з питань, що належать до компетенції відділу.

3. Забезпечення взаємодії між структурними підрозділами, іншими виконавчими органами міської ради в частині підготовки матеріалів про їх роботу для висвітлення у засобах масової інформації, на сайті міської ради та у соціальних мережах.

4. Сприяння безперешкодній діяльності ЗМІ з метою об’єктивного висвітлення діяльності Корсунь-Шевченківської міської ради.

5. Залучення виконавчих органів міської ради до підготовки інформаційних матеріалів для засобів масової інформації та інформаційних інтернет-ресурсів.

6. Забезпечення інформаційними та аналітичними матеріалами офіційного вебсайту Корсунь-Шевченківської міської ради. Наповнення інформаційними матеріалами  сторінки  Корсунь-Шевченківської міської ради у мережах фейсбук, інстаграм, телеграм тощо.

7. Розроблення проєктів текстів виступів, вітань від імені міського голови з нагоди ювілеїв, знаменних дат, державних і професійних свят. Підготовка інформаційних матеріалів для засобів  масової інформації  міста,  регіону.

8. Організація та сприяння проведенню прес-конференцій, брифінгів, робочих зустрічей керівництва міської ради, прямих ефірів та інформаційних зустрічей керівників  міської ради та її виконавчих органів.

9.  Здійснення контролю за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян виконавчим комітетом міської ради, структурними відділами міської ради, підприємствами, організаціями, підпорядкованими міській раді.

10. Здійснення попереднього розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян.

11. Підготовка пропозицій і висновків по зверненнях громадян для наступної доповіді керівництву виконавчого комітету міської ради. Вивчення і узагальнення пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до виконавчого комітету міського ради, підготовка інформаційних матеріалів (довідок, пропозицій) керівництву виконавчого комітету міської ради про причини письмових і усних звернень громадян, а також повторних звернень та звернень в органи влади вищого рівня.

12. Забезпечення збереження поточного архіву щодо звернень громадян та передача справ в архів для довгострокового та постійного збереження

13. Надання методичної допомоги структурним підрозділам виконавчого комітету та комунальним підприємствам міської ради в організації роботи зі зверненнями громадян, вивчення і розповсюдження передового досвіду цієї роботи.

14. Підготовка періодичних довідок про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради для направлення в обласну державну адміністрацію.

15. Здійснення інших функції, що стосуються інформаційної політики в органі місцевого самоврядування, згідно з чинним законодавством України. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора