Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку
Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку
Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 виконавчий комітет Корсунь-Шевченківської міської ради щорічно в період з 01.10.2020 року по 31.12.2020 року проводить перереєстрацію громадян, що перебувають у черзі на отримання житла, під час якої перевіряються їх облікові дані.
Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України прийнято наказ від 17.05.2011 року № 47 «Про затвердження Форми подання інформації до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 06.06.2011р. за №669/19407) та передбачена форма подання інформації про громадян, які перебувають на квартирному обліку. Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування та внесення змін до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
- Довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім'ї, які перебувають на квартирному обліку;
- Копія свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у власному будинку або приватизованій квартирі);
- Копії паспортів (1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім'ї;
- Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім'ї, в т.ч. неповнолітніх дітей;
- Довідки з місця роботи (навчання) черговика та дорослих членів сім'ї, копія пенсійного посвідчення;
- Копія свідоцтв про одруження (народження дітей) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім'ї;
- Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку.
- Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність (відсутність) у черговика та членів його сім`ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі.
Громадяни, які, станом на 01.01.2021 р., не пройдуть перереєстрацію та не поновлять свої облікові дані не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.