Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської міської ради оголошує конкурс на заміщення трьох вакантних посад державного адміністратора відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації
Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської міської ради оголошує конкурс на заміщення трьох вакантних посад державного адміністратора відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації.
Вимоги до кандидатів на посаду державного адміністратора відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації: громадянин України, який має технічну або вищу освіту. Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста або на іншій відповідній посаді не менше 1 року, чи в інших сферах управління не менше 2-х років, вміння працювати на комп’ютері і володіння українською мовою.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають наступні документи:
- Заява на участь у конкурсі
- Особова картка П2-ДС
- Декларація про майно, доходи, витрати і зобов»язання фінансового характеру за минулий рік
- Копії та оригінали диплому
- Копія та оригінал паспорта
- Копія та оригінал ідентифікаційного номеру
- Копія та оригінал військового квитка
- Копія трудової книжки
- Фотографія розміром 6×4
Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення ( по 15.12.2020 року включно) за адресою : вул.. Шевченка,42 тел. 2-31-45, 2-48-32.