A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Корсунь-Шевченківська міська громада
Черкаська область, Черкаський район

Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської міської ради оголошує конкурс на заміщення трьох вакантних посад державного адміністратора відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації

Дата: 16.11.2020 10:56
Кількість переглядів: 27

Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської  міської  ради оголошує конкурс на  заміщення трьох вакантних  посад  державного адміністратора відділу з  надання  адміністративних  послуг  та  державної  реєстрації. 

Вимоги до кандидатів на посаду державного  адміністратора відділу з  надання  адміністративних  послуг  та  державної  реєстрації: громадянин України, який має технічну або вищу освіту.  Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста або на іншій відповідній посаді не менше 1 року, чи в інших сферах управління не менше 2-х років, вміння працювати на комп’ютері і володіння українською мовою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають наступні документи:

  1. Заява на участь у конкурсі
  2. Особова картка П2-ДС
  3. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов»язання фінансового характеру  за минулий рік
  4. Копії та оригінали диплому
  5. Копія та оригінал паспорта
  6. Копія та оригінал ідентифікаційного номеру
  7. Копія та оригінал військового квитка
  8. Копія трудової книжки
  9. Фотографія розміром 6×4

Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення ( по   15.12.2020 року  включно) за адресою : вул.. Шевченка,42 тел. 2-31-45, 2-48-32.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь