Участь у вебінарі на тему: "Реєстрація місця проживання: виклики та рішення в умовах воєнного стану"
Вчора, 13 грудня відбувся вебінар на тему : "Реєстрація місця проживання: виклики та рішення в умовах воєнного стану" , який було підготовлено та проведено Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» спільно з Програмою «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» . У вебінарі взяла участь Інна ХОРУНЖА адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Під час вебінару також було розглянуто такі питання:
- особливості проведення реєстрації місця проживання та місця перебування (і взагалі про відмінності у цих поняттях);
- особливості реєстрації дітей;
- основні вимоги щодо зняття з реєстрації /відмови у реєстрації місця проживання;
- декларування/зняття з задекларованого місця проживання он-лайн
Вебінар проходив у форматі діалогу, де учасники мали змогу задавати питання експертам та отримали вичерпні відповіді на них.