Пошук

Інформація для громадян

Дата: 21.07.2023 10:38
Кількість переглядів: 206

Фото без опису

Реєстр територіальної громади — що це таке?

Реєстр територіальної громади (РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.

Переваги внесення даних до РТГ

Часто для отримання тієї чи іншої послуги, потрібно отримати паперовий документ про підтвердження місця реєстрації за певною адресою. Мешканці, актуальні дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок, отримати через застосунок «ДІЯ»  витяг місця реєстрації з актуальними даними.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.

 Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Центр надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.

Чому рекомендуємо звернутись до відділу ЦНАП!

Є чималий відсоток мешканців громади, дані яких знінились, але в Реєстрі громадянами не поновлено: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України.

Адміністраторами відділу  «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради проводиться уточнення та актуалізація даних про зареєстрованих осіб нашої громади.

Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям м. Корсуня-Шевченківського рекомендуємо звернутися до відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради, з метою уточнення:

–чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;

–чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;

–внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

-паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);

-ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);

-свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

-правовстановлюючі документи на житло;

-будинкова книга (за наявності);

-свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища)

 

Просимо звертатися за адресою: місто Корсунь-Шевченківський, вул.Шевченка, буд.42, приміщення Корсунь-Шевченківської міської ради,  I поверх, каб.21.

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради

 

Додаткова інформація за телефоном 0984932096


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора