Пошук

Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади на період перебування державного реєстратора відділу з надання адміністративних послуг та державної реєстрації

Дата: 16.11.2020 10:55
Кількість переглядів: 888

Виконавчий комітет Корсунь – Шевченківської  міської  ради оголошує конкурс на  заміщення  вакантної  посади  на  період  перебування  державного реєстратора відділу з  надання  адміністративних  послуг  та  державної  реєстрації  у  відпустці  для  догляду  за  дитиною  до  досягнення  нею  трирічного віку  .

Вимоги до кандидатів на посаду державного  реєстратора відділу з  надання  адміністративних  послуг  та  державної  реєстрації: громадянин України, який має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямком підготовки в галузі знань «Право».  Стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста або на іншій відповідній посаді не менше 1 року, чи в інших сферах управління не менше 2-х років, вміння працювати на комп’ютері і володіння українською мовою.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

  1. Заява на участь у конкурсі
  2. Особова картка П2-ДС
  3. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов»язання фінансового характеру  за минулий рік
  4. Копії та оригінали диплому
  5. Копія та оригінал паспорта
  6. Копія та оригінал ідентифікаційного номеру
  7. Копія та оригінал військового квитка
  8. Копія трудової книжки
  9. Фотографія розміром 6×4

Документи щодо участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів від дня опублікування оголошення ( по   15.12.2020 року  включно) за адресою : вул.. Шевченка,42 тел. 2-31-45, 2-48-32.


« повернутися до розділу «Конкурс»

Код для вставки на сайт