Пошук

Корсунь-Шевченківська тергромада долучилася до національної інформаційної кампанії від Isobar та Amplifi Ukraine «Нам цим дихати»

Дата: 27.04.2021 12:06
Кількість переглядів: 673

Фото без опису

Щовесни та восени в повітрі разом з димом зависає питання: «Як цим дихати?» І справа не в традиційному вересневому шашликуванні чи вихлопних газах старих КамАЗів — проблема значно глибша. Сезонне спалювання бур’янів шкодить усім нам.

Звична сезонна традиція спалювати листя, гілок та бур’янів перетворюється на справжню екологічну катастрофу. Деякі такі багаття знищують сотні гектарів лісів, полів і домівок. За даними дослідження Gradus*, 39,4% українців продовжують спалювали суху рослинність. А 52% паліїв навіть не знають про небезпеку від такого способу!
В рамках реалізації національного проекту «Нам цим дихати» Amplifi Ukraine, Isobar Ukraine та громадська організація Центр розвитку інновацій та ПРООН запустили масштабну інформаційну кампанію. Долучилася до її проведення і Корсунь-Шевченківська територіальна громада. Отримані інформаційні листівки з закликами компостувати бур’яни та листя замість спалювання будуть поширені серед жителів Корсунь-Шевченківської тергромади. 

Фото без опису
 
Юлія Карпушина, СЕО Amplifi Ukraine, ініціаторка Проєкту:
 
«Ми впевнені, що глобальну проблему потрібно вирішувати на глобальному рівні. Тому ми вивчили аудиторію наших «паліїв» та розібралися, як до них достукатися. Розмову зі старшим поколінням ми ведемо через соціальні ролики та освітні сюжети на їхніх улюблених телеканалах медіа груп Інтер та Україна. Аудиторію середнього віку ми залучимо через діджитальні ресурси Google, Facebook, а також цілу низку локальних лідерів на кшталт Gismeteo, Megogo, Admixer, Starlight Digital тощо. А молодь? Її ми «вербуватимемо» в агентів змін, адже, згідно з даними Gradus, 20% людей, які перестали палити бур’ян, зробили це на прохання дітей та онуків.» 
 
Шлях команди проєкту «Нам цим дихати» – емоційна комунікація з кожним з обраних сегментів цільової аудиторії: 1) старшого покоління із господарством і 2) дітей та онуків для впливу на бабусь, дідусів та інших родичів. 
Анна Жуковська, СЕО Isobar Ukraine:
«Креативну ідею Проєкту надихнула позиція "Онуки — то святе", бо турбота про майбутнє онуків мотивує старше покоління сильніше за турботу про власний добробут. Разом із продакшеном Cashmere Films наша команда створила серію роликів із головними героями — дітьми. Граючись на задимлених дитячих майданчиках, вони закликають бабусь та дідусів не палити листя та бур’ян, а послуговуватися альтернативним методом – компостуванням. Наша задача – не залякати українців, а дати їм корисну альтернативу».
 
Як правильно компостувати? Цьому навчать прості та зрозумілі листівки-інструкції, які будуть поширені серед близько 100 чинних громад України. 
 
Кампанію створено за підтримки Партнерів проєкту: Inter Media Group, Медіа група Україна, а також Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, дослідницької компанії Gradus та локальних і глобальних діджитальних ресурсів.
 
*За даними дослідження в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведеного аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.

Фото без опису
 


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт