Пошук

Шановні користувачі зовнішньої реклами!

Дата: 08.02.2022 10:32
Кількість переглядів: 316

Відповідно до Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами в місті Корсуні-Шевченківському, затвердженого рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради від 28.08.2015 № 95 зі змінами, рекомендуємо перевірити дозвільні документи на розміщення зовнішньої реклами щодо терміну їх дії, та у разі необхідності, звернутися до виконавчого комітету міської ради для продовження терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

В іншому випадку будуть прийняті міри відповідно чинного законодавства.

Звертаємо увагу, що з 01 січня 2022 року оплата згідно договору тимчасового користування місцем розміщення зовнішньої реклами здійснюється за новими реквізитами:

Отримувач: ГУК у Черкаській обл./ тг м. Корсунь-Шевченківський/24060300,

ЄДРПОУ 37930566,

Банк отримувача Казначейство України,

рахунок UA 358999980314020544000023741.

У призначенні платежу обов’язково вказувати  - «За рекламу, згідно договору».

Фото без опису


« повернутися до розділу «Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, транспорту і зв'язку, економічного розвитку та інвестицій інформує»

Код для вставки на сайт