Шановні користувачі зовнішньої реклами!
Відповідно до Порядку розміщення об'єктів зовнішньої реклами в місті Корсуні-Шевченківському, затвердженого рішенням виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради від 28.08.2015 № 95 зі змінами, рекомендуємо перевірити дозвільні документи на розміщення зовнішньої реклами щодо терміну їх дії, та у разі необхідності, звернутися до виконавчого комітету міської ради для продовження терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
В іншому випадку будуть прийняті міри відповідно чинного законодавства.
Звертаємо увагу, що з 01 січня 2022 року оплата згідно договору тимчасового користування місцем розміщення зовнішньої реклами здійснюється за новими реквізитами:
Отримувач: ГУК у Черкаській обл./ тг м. Корсунь-Шевченківський/24060300,
ЄДРПОУ 37930566,
Банк отримувача Казначейство України,
рахунок UA 358999980314020544000023741.
У призначенні платежу обов’язково вказувати - «За рекламу, згідно договору».