Пошук

Законодавчі зміни

Дата: 07.07.2022 08:25
Кількість переглядів: 498

Фото без описуФото без опису

Мікрогранти на створення або розвиток власної справи

Дія, Ощадбанк та Державна служба зайнятості розпочали надання консультації клієнтам, які бажають взяти участь в програмі з метою запуску нового або розвитку діючого бізнесу зі створенням нових робочих місць.

Подати заяву на отримання мікрогранту можна на Порталі Дія.

Розмір мікрогранту, який надається одному отримувачу, визначається відповідно до його запиту, але не менше 50 000 гривень. За умови створення не менше двох робочих місць - 250 000 гривень.

Консультацію щодо умов програми та оформлення заявки можно отримати у відділенні Ощадбанк, центрі зайнятості, онлайн підтримка - через чат-бот Державної служби зайнятості @DCZ_worknow_bot 

Деталі програми:

  • учасником програми можуть стати фізична особа суб’єкти мікропідприємництва чи малого підприємництва (фізична особа — підприємець або юридична особа (засновниками яких є тільки фізичні особи — громадяни України)), крім суб’єктів господарювання державного та комунального секторів економіки.

Інші умови визначені затвердженим Порядком.
Мікрогрант може надаватися на:

  • придбання обладнання;
  • закупівлю сировини та матеріалів;
  • орендну плату за нежитлове приміщення;
  • лізинг обладнання.

Розмір гранту: від 50 тис. грн., а в разі створення нових робочих місць - до 150 тис грн. за умови створення 1 робочого місця на весь період надання гранту або до 250 тис грн. за умови створення 2 робочих місць на термін дії програми.
Термін використання гранту: 3 роки. Повернення відбувається шляхом сплати податків та зборів, передусім за працевлаштованих осіб. В іншому випадку заявник повинен повернути різницю або всю суму разом.
Для участі в програмі необхідно подати такі документи:

  • заяву на отримання мікрогранту;
  • бізнес-план щодо створення нового або розвитку діючого бізнесу;

Рішення щодо надання мікрогрантів приймає Державний центр зайнятості після проведення співбесіди з заявником.
Після перевірки на відповідність вимогам та погодження проєкту грантові кошти будуть переказані на окремий рахунок заявника в Ощадбанку.

Детальніше про програму: https://is.gd/gFSaeq

Законодавчі зміни: що треба знати про допомогу по безробіттю під час воєнного стану

Затверджено новий порядок нарахування допомоги по безробіттю під час воєнного стану. 

Що змінилося і на чому треба наголосити?

Допомога по безробіттю призначатиметься з восьмого дня після реєстрації безробітного за його заявою. Під час дії воєнного стану, час воєнного стану, у період проведення заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, допомога призначатиметься з 1 дня.

Загальна тривалість виплати допомоги по безробіттю застрахованим особам не може перевищувати 360 календарних днів (особам передпенсійного віку — не більше 720 календарних днів) протягом двох років з дня її призначення.

Розмір допомоги по безробіттю визначається на підставі відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а в разі відсутності цих відомостей — довідок про заробітну плату.

Документом також встановлено, що виплата допомоги по безробіттю на період участі у суспільно корисних роботах,  громадських та інших роботах тимчасового характеру припиняється. Безробітним, які брали участь у суспільно корисних роботах, громадських або інших роботах тимчасового характеру, після виконання таких робіт продовжується виплата допомоги по безробіттю у розмірах і в строки, що встановлені законодавством. 

Ознайомитися з повним текстом Постанови можна тут: https://is.gd/80aCwZ

Шановні роботодавці!

Затверджено нову форму звіту 3-ПН

Наказом Мінекономіки від 12.04.2022 № 827-22 оновлено форму звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)». 

Відтепер роботодавець, повідомляючи про наявність потреби у кадрах, зазначатиме спосіб укомплектування вакансій - за сприяння Державної служби зайнятості або ж самостійно.

Також розширено додаток до форми згаданого звіту,  наразі він містить більше інформації про вимоги до кандидата, умови праці, особливості вакансії.

Подавати форму № 3-ПН потрібно буде не пізніше ніж через три робочі дні з дати відкриття вакансії.

Розширено способи подання форми звіту:

- традиційно - в паперовій (із засвідченням підписом)

- або в електронній формі (з накладенням чи без накладення електронного підпису або печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів).

Якщо роботодавець обере електронну форму без накладення електронного підпису або печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, необхідно буде надати підтвердження в паперовій формі (із засвідченням підписом керівника/ФОПа або уповноваженої ним особи) упродовж п’яти робочих днів з дня подання електронної форми № 3-ПН до відповідного центру зайнятості.

Нагадуємо, роботодавець має визначити вид форми 3-ПН ? первинна або уточнювальна. Первинну подають, щоб проінформувати про наявність попиту на робочу силу, уточнювальну - коли є необхідність замінити первинну чи з’явилися уточнення характеристик вакансії.

Наказ набуде чинності через місяць з дня офіційної публікації, з 7 липня 2022 року. З цієї ж дати втратить чинність наказ Мінсоцполітики від 31.05.2013 № 316, який затверджував попередню версію форми.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт