Вакансії
До уваги кандидатів на вакантні посади у виконавчі органи Корсунь-Шевченківської міської ради
Кандидат на вакантну посаду повинен знати:
Конституцію України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Кодекс законів про працю України, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, реалізації визначених повноважень; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп'ютері.
Інформація про строковість призначення на посади осіб місцевого самоврядування.
Відповідно до п.5 ст.10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органи місцевого самоврядування без конкурсного відбору на даний період.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік необхідних документів для призначення на посаду в органах місцевого самоврядування в період дії воєнного стану.
• Особова картка за формою № П2-ДС, автобіографія;
• фото розміром 3х4 см;
• документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи;
• копія військового квитка (для військовозобов’язаних)
*Звертаємо Вашу увагу на обов'язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
За довідками та розясненнями звертатись: до відділу управління персоналом виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради за адресою:
м. Корсунь-Шевченківський, вулиця Героїв Майдану, 9, ІІ поверх.
ПЕРЕЛІК
вакансій виконавчих органів Корсунь-Шевченківської міської ради, кваліфікаційних вимог до посад та основні напрямки роботі на посаді
Назва посади |
Кваліфікаційні вимоги |
Напрямки роботи на посаді |
Міський голова |
виборна посада |
відповідно до Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні» |
Головний спеціаліст загального відділу |
• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ; • Вільне володіння державною мовою (наявнсть сертифікату про рівень володіння державною мовою); • Без вимог до стажу роботи.
|
• здійснює ведення діловодства у виконавчому комітеті міської ради відповідно до Інструкції з діловодства та чинного законодавства; • приймає, проводить попередній розгляд, реєструє і подає за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію; реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію; • здійснює оформлення, облік і зберігання відповідно до встановлених термінів протоколів, рішень засідань виконавчого комітету, міської ради; • проводить редагування проектів рішень виконавчого комітету селищної ради на відповідність вимогам діловодства; • здійснює реєстрацію розпоряджень міського голови, доручень міського голови, його заступників; інших службових документів, забезпечує своєчасне доведення їх до відповідних виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій, службових осіб; у необхідних випадках видає копії, витяги й довідки з рішень, розпоряджень, інших документів; • здійснює друкування, розмноження рішень виконавчого комітету, міської ради, розпоряджень міського голови, інших документів; • складає зведену номенклатуру справ виконавчого комітету міської ради, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі в державний архів; • організовує роботу архіву виконавчого комітету міської ради відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»; бере участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на державне зберігання, готує справи до здачі в державний архів; • забезпечує культуру діловодства у виконавчому комітеті міської ради; • здійснює контроль за строками виконання службових документів, готує довідки, звіти, інформації з питань діловодства та виконавської дисципліни; • здійснює інші функції, необхідні для виконання покладених на відділ завдань. |
Начальник юридичного відділу |
• Вища юридична освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста; •Вільне володіння державною мовою (наявність сертифікату про рівень володіння державною мовою); • Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
|
• забезпечує організацію та координацію правової роботи в міській раді, її виконавчому комітеті та інших виконавчих органах міської ради. • за дорученням міського голови, заступника міського голови згідно з розподілом обов'язків готує проєкти рішень ради, її виконавчого комітету, проєкти розпоряджень міського голови з питань правового характеру. • перевіряє на відповідність законодавству України проєкти рішень, розпоряджень та інших актів, що подаються на підпис міському голові та його заступникам та погоджує (візує) їх. • готує звіти, інформаційні, довідкові та інші матеріали з питань, що належать до компетенції відділу та за дорученням міського голови. • надає правову допомогу виконавчим органам міської ради, що не мають у своєму складі служб правового супроводу або осіб, які здійснюють відповідні повноваження. • надає необхідну методичну допомогу службам правового супроводу або особам, які здійснюють відповідні повноваження, виконавчих органів міської ради. • здійснює правове забезпечення діяльності комісій, робочих груп, інших консультативно-дорадчих органів, створених міської радою, її виконавчим комітетом, міським головою, до складу яких входять спеціалісти відділу. • аналізує за дорученням міського голови матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів. • погоджує в установленому порядку (візує) проєкти договорів, стороною в яких є міська рада, виконавчий комітет, інший виконавчий орган міської ради. • організовує в установленому порядку претензійно-позовну роботу в міській раді, здійснює контроль за її проведенням виконавчими органами міської ради. • забезпечує та здійснює судове представництво міської ради, її виконавчих органів. • забезпечує належну реалізацію процесуальних прав та обов'язків міської ради, міського голови, виконавчих органів міської ради в судах в інтересах територіальної громади. За наявності належного юридичного обґрунтування, здійснює обов'язкове та своєчасне апеляційне та касаційне оскарження судових рішень, які винесені не на користь територіальної громади. • сприяє належному виконанню постанов, ухвал та рішень судів. • веде облік судових справ, в яких бере участь. • забезпечує представлення інтересів міської ради, її виконавчого комітету, інших виконавчих органів (за дорученням міського голови) в інших органах, підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності. • вносить на розгляд міського голови пропозиції щодо вдосконалення правової роботи; вживає заходи до впровадження кращих форм, практик та методів діяльності відділу. • здійснює свою діяльність з урахуванням вимог законодавства України у сфері запобігання корупції, очищення влади, доступу до публічної інформації, захисту персональних даних.
|
Головний спеціаліст з питань мобілізаційної та оборонної роботи відділу цивільного захисту, мобілізаційної роботи та роботи з правоохоронними органами |
• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра; • Вільне володіння державною мовою ( наявність сертифікату про рівень володіння державною мовою); • Без вимог до стажу роботи.
|
• Розробляє проект мобілізаційного плану і вживає заходів з забезпечення його виконання. • Здійснює моніторинг щодо укладання підприємствами, установами та організаціями, які підпорядковані міській раді, мобілізаційних завдань (замовлень) відповідно до укладених договорів (контрактів). • Взаємодіє з військовими частинами (установами) Збройних Сил України, військовими частинами (підрозділами) сил безпеки та оборони. • Бере участь в розробці програм відповідно до компетенції. • Опрацьовує документи з питань оборонної та мобілізаційної роботи. • Вивчає та опрацьовує закони, інші нормативно-правові акти з питань мобілізаційної та оборонної роботи. • Контролює здійснення заходів з мобілізаційної готовності підприємств, установ та організацій, які підпорядковані міській раді, з метою сталого їх функціонування. • Доводить іншим структурним підрозділам виконавчого комітету міської ради вказівки щодо виконання законодавства з питань мобілізаційної та оборонної роботи. • Організовує та веде діловодство з грифом «Для службового користування», Літер «М». |
Водій транспортних засобів господарського відділу |
• Без вимог до стажу роботи • Права на право водіння автомобіля відповідної категорії |
• Забезпечує коректне плавне професійне водіння автомобіля, що максимально забезпечує схоронність життя і здоров’я пасажирів, схоронність товарно-матеріальних цінностей, що транспортуються і технічно справний стан самого автомобіля. • Не застосовує без крайньої необхідності звукові сигнали і різкі обгони автомобілів, що йдуть попереду. • Передбачає будь-яку дорожню обстановку, вибирає швидкість руху і дистанцію, що виключають виникнення аварійної ситуації. Не залишає автомобіль без догляду за межами видимості на будь-який мінімальний термін, що дає шанс викрадення самого автомобіля, крадіжки яких-небудь речей із салону, товарно-матеріальних цінностей, що транспортуються. • В обов’язковому порядку ставить автомобіль на сигналізацію при будь-яких випадках виходу із салону. •Під час руху і стоянки блокує всі двері автомобіля. • Стежить за технічним станом автомобіля, виконує самостійно необхідні роботи по забезпеченню його безпечної експлуатації (відповідно до інструкції по експлуатації), вчасно проходить технічне обслуговування в сервісному центрі і технічний огляд. • Утримує двигун, кузов і салон автомобіля в чистоті, захищає їх призначеними для цього відповідними засобами догляду за тими чи іншими поверхнями. • Забезпечує своєчасну подачу автомобіля. • Не вживає перед чи в процесі роботи алкоголь, психотропні, снотворні, антидепресивні й інші засоби, що знижують увагу, реакцію і працездатність організму людини. • Щодня веде шляхові листи, відзначаючи маршрути слідування, пройдений кілометраж, витрати палива. • Уважно стежить за навколишньою дорожньою обстановкою. Повідомляє безпосередньому начальнику усі свої підозри, що стосуються питань безпеки, вносити свої пропозиції по її підвищенню. • Тримає робоче місце і довірену техніку в чистоті і працездатному стані. • Постійно працює над підвищенням свого освітнього та професійного рівня, є дисциплінованим, чітко виконує доручення, проявляє ініціативу та мобілізує себе на виконання поставлених задач.
|
Головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування та будівництва |
• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ; • Вільне володіння державною мовою (наявнсть сертифікату про рівень володіння державною мовою); • Без вимог до стажу роботи. |
• забезпечує опрацювання матеріалів для підготовки проєктів рішень виконавчого комітету міської ради щодо присвоєння/зміни адрес об’єктам будівництва, нерухомого майна; • приймає участь у розробці та складанні планів роботи відділу; • веде і наповнює Портал Єдиної державної електронної системи у сфері присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомого майна; • здійснює підготовку пропозицій та матеріалів для розроблення містобудівної документації, виконує роботи з оприлюднення проєктів містобудівної документації і доступу громадськості до зазначеної інформації, виконує роботи з реєстрації, розгляду та узагальнення пропозицій громадськості до проєктів містобудівної документації; • виконує інші функції у сфері будівництва, містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, розпорядження міського голови та окремі доручення начальника відділу |
Головний спеціаліст відділу організаційного, інформаційного забезпечення та зв’язків з громадськістю |
• Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ; • Вільне володіння державною мовою (наявнсть сертифікату про рівень володіння державною мовою); • Без вимог до стажу роботи. |
• здійснює аналіз та прогнозування суспільно-політичної ситуації в місті, надає керівництву Корсунь-Шевченківської міської ради інформаційно-аналітичні матеріали з цих питань; • взаємодіє з політичними партіями, громадськими, релігійними організаціями та національно-культурними товариствами з питань, що належать до компетенції відділу; • реалізує інформаційно-аналітичне забезпечення внутрішньої політики держави в громаді. Готує документи для нагородження Почесними грамотами міської ради, обласної ради та обласної державної адміністрації, державними нагородами та відзнаками; • аналізує діяльність політичних партій та громадських організацій, готує пропозиції щодо залучення зазначених організацій до вирішення соціально-економічних питань громади; • надає допомогу в підготовці і проведенні, разом іншими структурними підрозділами міської ради та її виконавчих органів, консультацій з громадськістю з актуальних питань суспільного життя, щодо шляхів розв'язання проблем і визначення перспектив розвитку міста, а також стосовно інших питань • надає допомогу з оприлюднення узагальнення висновків, пропозицій та зауважень, що надійшли під час проведення консультацій з громадськістю, сприяє врахуванню громадської думки під час прийняття рішень міською радою та її виконавчим комітетом; • контролює формування планів роботи Корсунь-Шевченківської міської ради та її виконавчого комітету на рік і квартал; • здійснює моніторинг проведення мирних зібрань, надає допомогу в організації, разом з іншими структурними підрозділами виконавчого комітету Корсунь-Шевченківської міської ради, узагальнює розгляд вимог учасників зазначених акцій та інформує міського голову про результати. • Інформує органи виконавчої влади про виконання делегованих повноважень органом місцевого самоврядування; • забезпечує рішення усіх організаційних питань, що пов’язані з участю міського голови в заходах, що проводяться міською радою та її структурними підрозділами; • проводить організаційну підготовку проведення робочих зустрічей керівництва міської ради, прийому посадових осіб, почесних гостей, зарубіжних делегацій, урочистих заходів міської ради, приурочених різним святковим та пам`ятним датам • складає та систематично оновлює базу "Паспорт територіальної громади". Виконує інші окремі доручення міського голови, його заступників та керуючого справами виконавчого комітету міської ради |